Ahol a borok, a wellness és a Balaton találkozik

Avagy teszteltük a Balaton északi partjának méltán legismertebb szállodáját, a Badacsonyban található Bonvino Hotelt, és nagyon jó tapasztalatokkal távoztunk.

Badacsony és környékét bejáró rövid teszt utunk során szállásként a régió egy olyan szállodáját választottuk, ahol egyszerre megtalál mindent az a turista, aki szeretné a terület minden adottságát, kínálatát kipróbálni, élvezni. A szálloda nem csupán remek fekvése miatt kiemelkedő, hiszen az állomás közelében található (akár nem gépkocsival érkezünk, akár autó nélkül szeretnénk a környéket bejárni és kóstolgatni, ez fontos szempont), egyből a központban, a legtöbb ismert és kiemelt pince közelében, szemben a híres és szintén csak ajánlható „Hableány” étterem és borászat épületével. Ugyanakkor mind a strand, mind a kikötő egy karnyújtásnyira található, így a Balaton biztosította élvezeteknek is szabadon hódolhatunk, ha már a gasztronómián, kultúrán vagy éppen a megannyi kirándulási lehetőségen túl vagyunk.

De ha ki sem akarunk menni a szálloda nyújtotta elegáns, egyedi kényelemből, akkor is mindent megtalálunk a falak között, hiszen saját wellness részleggel rendelkezik, ami egy esetleges rossz idő esetén még nyáron is jól jöhet, és a környék szinte minden borából is kóstolhatunk az épületen belül kialakított borozó részen.

A szobái kivétel nélkül különleges, egyedi berendezésűek, festésűek, így nem csak a kényelmes ágyak, a tökéletes légkondicionálás, vagy éppen az általános kényelem miatt élvezet a bennük töltött idő, hanem a szemnek és a léleknek is melengető a megjelenésük.

A tisztaság példás, a bekészítések megfelelnek a színvonalnak, a törölközők, köpenyek kifogástalanok, a bútorzat, falak hibátlanok, a belépő kártya tökéletesen működik, az egyedi hangulatú folyosóvilágítás fotóköteles téma. Van elég parkoló, akár a mélygarázsban is, a lift a kocsinkhoz visz, nincs cipekedés még a recepcióig sem.

Az egyedi hangulatú étteremben az ételkínálat, minőség és összetétele példás és kiváló, a vacsora kínálata a legmagasabb szintű igényeknek is megfelel, messze a szálloda besorolása feletti, szállodában ritka és kiemelendő példa. Egy kellemes reggeli elfogyasztása a kertben nem csupán gasztronómia élmény, hanem egy testi-szellemi felfrissülés is.

Ezekhez a finomságokhoz remek borokat kínálnak megfizethető árszinten, de aki nem csak a vacsorához szeretne fogyasztani, annak rendelkezésére áll a már korábban említett borozó rész is, gyakorlatilag bármikor a nap folyamán.

Szintén a hotel kiemelkedő pozitívumának tekinthetjük, hogy ha kirándulásunkhoz, vagy borkóstolásunkhoz drótszamárra szeretnénk pattanni, és nem hoztunk magukkal, ez sem jelent gondot, hiszen helyben tudunk akár elektromos rásegítésű kerékpárt is bérelni! És tegyük is meg, mert a környék szépségeit sokkal jobban tudjuk élvezni, és nem utolsós sorban a hegy nedűéből is nyugodtan vehetünk magunkhoz, ha kerékpárral indulunk útnak a nagyon jól jelzett, jó minőségű utakon!

Meg kell még említeni, hogy a szállodához tartozik a hegyen található, mesébe illő panorámával rendelkező híres Kisfaludy Ház is, amit legalább egyszer érdemes kipróbálni, nem csak a kilátás, hanem remek konyhája miatt is, de erről bővebben egy másik cikkben lehet majd olvasni.

A környéket más anyagokban folyamatosan ismertetjük, ezért most elsősorban abban igyekszünk segíteni, hogy a lehető legjobb ár/érték arányú szállodára irányítsuk a figyelmet. És azt, hogy mi minden előnnyel jár, ha itt foglalunk, azt inkább mindenki maga fedezze fel látogatása során!