Capsicum Club az Univertől

Capsicum Club az Univertől

Ha az Univer szót halljuk, mindenkinek a jobbnál jobb, több évtizede bejáratott konyhai finomságok jutnak eszébe, hogy csak néhányat emeljünk ki nagy márkák közül, az „Erős Pista”, „Piros arany”, vagy épen a „Fokhagymakrém”.  De most nem ezekkel a minden konyhából hiányozhatatlan termékkel fogunk foglakozni, hanem egy olyan különlegességgel, mely a Kecskemét melletti gyáruk területén létesült, és új színfoltja lesz a magyar gasztronómiának!

Egy egészen különleges helyszínt álmodott meg, majd hívott életre január végén az Univer Product Zrt., amelyhez kapcsolódóan egy eseménysorozatot is útjára indított. A Capsicum Club egy olyan magas színvonalú, a főzésnek és az étkezésnek teret adó különleges helyszín, amelynek fókuszában az élmények állnak.

A helyszín és az idei széria januári megnyitóján Rákóczi Feri és Ulrich Tamás álltak a pult mögé egy közös menüsorral, amely az Univer termékeire fókuszál. Így olyan – javarészt magyar, emellett nemzetközi – ízek kerültek terítékre, amelyeket a cég termékei kötnek össze.

Nagyon fontos, hogy ezek a pompás ételek kizárólag Univer termékekből készültek, egyértelműen bebizonyítva, hogy a teljes konyhai lehetőségeket le lehet fedni, igen magas színvonalon, hibátlan végeredményt produkálva. A gyár magas minőségű termékeivel, bárki képes tökéletes ételsorokat a család asztalára tenni.

Capsicum Club néven egy újgasztronómiai helyszínt hozott létre és indított el az Univer Product Zrt. A különleges helyszín a vállalat új, XXI. századi technológiákat felsorakoztató, hetényegyházi üzemében kapott helyet, ahol – összhangban a gyárral – a legmodernebb konyhai eszközök és egyedi megoldások sora lelhető fel. A megvalósítást 5 hónap alapos tervezés és nagyjából 50 szakember hozzáértő munkája tette lehetővé. A helyszín nevét a cég termékeinek egyik meghatározó alapanyaga, a paprika nemzetsége ihlette, amely a Capsicum nevet viseli.

A Capsicum Clubban szervezett alkalmakkal a mindennapi életünk szerves részét képező kihívásokra is szeretne reagálni a vállalat. Így például terítékre kerül, miként lehet a lehető legkevesebb energia felhasználásával a legfinomabb fogásokat elkészíteni, vagy – szintén a környezettudatosságra hangolva – hűtőben fellelhető megmaradt élelmiszereinket újragondolni. A tervek szerint az eseménysorozat nem kizárólag zártkörűen működne, egy-egy alkalomra az Univer termékekkel örömmel főző influencereket is meghívnak majd.  

„Reményeink szerint a Capsicum Club egy olyan helyszínné válik idővel, ahol a gasztronómia és az emberi kapcsolatok találkoznak. Igazi ételkülönlegességeket és megoldásokat is szeretnénk bemutatni, emlékezetes beszélgetések során. Egy-egy étel elkészítése remek alkalmat biztosít arra, hogy jobban megismertessük a fogyasztókkal széles portfóliónkat és termékeink sokoldalú felhasználását. Chefünk, Ulrich Tamás segítségével minél több egyedi fogást fogunk készíteni, melyet közösségi oldalainkon folyamatosan nyomon követhetnek majd az érdeklődők” – mondta Bazsó Rita az Univer Product Zrt. marketing igazgatója.

A vállalat ezzel a kulináris helyszínnel is azt az üzenetet szeretné közvetíteni, hogy a konyha olyan hely, ahol nem csupán finom falatok készülnek, de egyben kapcsolat teremtés helyszíne is. Egy olyan közösségi tér, ahol az emberek összegyűlhetnek, megoszthatják egymással élményeiket, és közösen alkothatnak, miközben a gasztronómia örömeit élvezik.

Az Univer termékeket az ország bármely pontján megtaláljuk, válasszunk belőlük kedvünkre nyugodta, nem fogunk csalódni!

Translate »